Сумчанка презентувала власний бренд вишиванок
До Дня вишиванки сумчанка Світлана Волик у соцмережах представила колекцію вишиванок власного бренду «Своє». «Знай своє, носи своє» — це кредо Світлани, яке стало філософією її бізнесу.
Світлано, то чому така назва ?
Ну, по-перше, у слові «Своє» — мої ініціали, Світлана Волик. По-друге, це назва, яка передає суть того, що ми пропонуємо. Вишиванки – це наші традиції. Назва українська, проста, легко запам’ятовується.
Дизайн та моделі Ваших виробів придумуєте самостійно?
Є моделі, які я придумую сама, є й ті, які розробляють мої дівчата. Вишивають їх на Західній Україні. Вишивка є як ручна, так і машинна. При сучасних технологіях та матеріалах машинна вишивка в багатьох випадках буває ще більш красивою та довершеною.
То які вони ваші вишиванки, чим особливі?
Ми осучаснюємо наші традиції і пропонуємо ті речі, які можна одягати не тільки на свята. Час іде, все змінюється – і мода, і стиль життя. Отож і вишиванка осучаснюється, стилізується. Це своєрідна популяризація традицій на сучасний лад. Ми пропонуємо те, що можна носити кожного дня, комбінувати з сучасними речами – під кросівки і джинси. Наші люди вже навчилися носити такі речі і виглядати в них стильно. Це раніше вишиванку одягали тільки на національні чи сімейні свята, зараз вона доречна і на роботі, і на прогулянці містом, і в ресторані.
Це ексклюзивні брендові речі . Чи знайшли Ви в Сумах своїх покупців?
Коли я відкривала свою справу в Сумах, мене переконували, що тут нема покупців на такі вишиванки. Я не погодилась тоді і зараз не погоджуся! Такі люди є. Вони розуміють ціну цієї речі. До того ж, в Сумах вона коштує набагато менше, ніж в тому ж Києві. Це ціна хороших кросівок чи джинсів.
Можливо, у Вас вже були якісь цікаві клієнти, наприклад, зірки шоубізу?
Ну ми працюємо відносно недавно. Проте вже отримали пропозицію одягати декого з зірок. Поки що не говорю, хто це.