28 вересня
26 вересня
24 вересня
22 вересня
17 вересня
14 вересня
13 вересня
12 вересня
10 вересня
7 вересня
6 вересня
5 вересня
4 вересня
31 серпня
30 серпня
26 серпня
24 серпня
23 серпня
19 серпня
18 серпня

Сумський «транспортний експерт» заплутався в елементарних речах

Сумський активіст Максим Корнієнко, який вважає себе експертом із транспортних питань, публічно показав, що не розбирається у формуванні вартості пасажироперевезень. Зокрема на своїй сторінці у Фейсбуці він опублікував пост на цю тему:

«просто нагадаю, що не існує ніякого безкоштовного проїзду…є проїзд за рахунок інших пасажирів, які сплачують податки в місцевий бюджет».

Очевидно, приводом для цього допису стала інформація про те, що в Сумах планують зробити безкоштовним проїзд для дітей у комунальному транспорті. Резонне зауваження на публікацію Максима Корнієнка зробив депутат міськради Андрій Крамченков:

«Враховуючи дотації Електроавтотрансу, він уже давно за рахунок інших».

І тут важко не погодитись, адже насправді КП «Електроавтотранс» фінансується за рахунок інших. От тільки інші – це далеко не тільки пасажири, які сплачують за проїзд у тролейбусах і автобусах, про яких розказує «експерт», адже послугами КП «Еклектроавтотранс» користуються тільки 7% жителів міста, і ще менше оплачують проїзд. Це перш за все  – звичайні сумчани, які, може, ніколи не їздили у тролейбусах, але  з їх податків щомісячно утримується чималенька сума на дотації, причому не тільки  тих, хто їздить  безкоштовно, а і тих, хто платить у тролейбусах і комунальних автобусах. Якби «експерт» хоч трішки поцікавився реальними цифрами, а не вигадував їх зі стелі, то знав би, що реальна собівартість проїзду у тролейбусах складає 7,5 грн. Пасажири ж платять 4 грн, а різницю компенсує бюджет, і це не враховуючи придбання самого транспорту, з яким собівартість буде ще вищою. За минулий 2020-й рік «тролейбусне» підприємство отримало 104 686, 52  грн, із них самостійно заробило лише 19 млн грн, тобто розмір дотацій –  понад 80 мільйонів!

Цікавий момент: називаючи себе «транспортником», активіст не має ані водійських прав, ані водійського стажу, і жодного дня не працював у транспортній сфері.  Однак із розумним виглядом повчає інших, яким має бути транспорт у Сумах.  З таким же успіхом він міг бути експертом у питаннях балету чи космонавтики. Ну хіба це не схоже на шарлатанство?

4 листопада
3 листопада