У Шостці на виборчу агітацію мера Ноги витрачають бюджетні гроші
Так звані мапи розвитку громад, які друкували за бюджетні гроші, виявилися елементом передвиборчої агітації очільника Шостки Миколи Ноги.
Викривальні фото у Фейсбуці оприлюднили обурені місцеві жителі.
Шосткинці пишуть, що піар мера оплатили коштом простих людей. Зокрема, відділ культури і туризму Шосткинської мерії через тендерні закупівлі заплатив за виготовлення мап розвитку Шосткинської громади більше 26 тисяч гривень, ще 4 615 грн. Виконавчий комітет віддав за брошуру “Стратегія розвитку Шосткинської громади до 2025 року”.
У підсумку інформаційні матеріали оснастили логотипом партії, від якої Микола Нога йде на вибори, й розмістили у Шостці.
Цікаво, що за договором, мапи виготовляв підприємець, якого називають улюбленцем мерії. Саме він отримує більшість підрядів на виконання різних робіт у Шостці.
У коментарях під дописом люди піддали різкій критиці такі дії недобросовісних чиновників, які маючи доступ до бюджетних грошей, використовують їх не за призначенням, і вводять в оману шосткинців.