У Сумах заплуталися з договорами на вивезення сміття
На нараді в сумській мерії начальник міськінспекції з благоустрою Руслан Голопьоров підняв проблему, яка виникла у зв’язку з проведенням нещодавнього конкурсу на визначення в обласному центрі сміттєперевізників.
Території, які обслуговують ТОВ «А-Муссон» та «Сервісресурс», змінилися. Однак договори, що були укладені на вивезення сміття з юридичними особами, залишилися колишніми. У підсумку, коли інспектори штрафують людей за те, що вони не переуклали договір, у відповідь чують чимало обурень — мовляв, навіщо переукладати, якщо вже є договір? Але виходить так, що обслуговує територію вже «Сервісресурс», а інспекторам надають старий договір із «А-Мусон». Тому Руслан Голопьоров попросив дати доручення департаменту інфраструктури: попрацювати з перевізниками, щоб вони розірвали старі договори, адже вони обслуговують уже іншу частину Сум. І щоб окремо повідомили про укладання нових договорів інспекцію, так як ці моменти набувають резонансного характеру.
— А як вони можуть сплачувати кошти за старим договором? Не розумію, — погодився мер.
А начальник правового управління Сумської міськради Олег Чайченко заявив: «У даному випадку не треба розривати договори, так як всі вони втратили чинність із моменту зміни фірми, що надає послуги. Не можна розірвати недіючий договір».
Тобто тепер інспекція з благоустрою буде просто пояснювати підприємцям, якщо вони не переуклали договори, наприклад, на пр. Шевченка або вул. Соборній, що їх документи недійсні. І є всі підстави для штрафів. А бізнесу, який знаходиться на території, де змінився оператор вивезення ТПВ, треба оперативно укладати нові договори.