Американський бар зняв з продажу “антирасистське” пиво через натяк на расизм
Американська мережа барів World of Beer призупинила продаж крафтового “антирасистського” пива. Паперова обгортка пляшки імітує знаменитий капюшон членів організації Ку-клукс-клану.
Як повідомляє Business Insider, річ у тім, що “антирасистський” меседж пива важко зрозуміти відразу — про нього можна дізнатися лише прочитавши текст під самою обгорткою.
Пиво називається Yellow Belly, його аж до 2018 року варили компанії Omnipollo зі Швеції та Buxton Brewery з Великобританії. Як зазначено на сайті Omnipollo, випускаючи напій, вони хотіли донести ідею антирасизму.
“Yellow Belly — це людина, що не має ні мужності, ні стійкості, ні нервів, це боягуз. На нашу думку, максимальне боягузтво проявляється в спробі діяти анонімно, ховаючись за особою будь-якої групи. Це відмінна риса інституціоналізованого расизму. Це пиво зварено, щоб вихваляти все нове, неупереджене і прогресивне. Пробуйте нове, насолоджуйтеся і звільняйтеся від забобонів”, — зазначили у компанії.
Утім, благі наміри пивоварів зіграли з ними злий жарт. На практиці, Yellow Belly не варто було продавати без попереднього повідомлення про обгортку, оскільки люди сприймали його як щось расистське. Так сталося, коли у World of Beer подали Yellow Belly темношкірому чоловікові та його білошкірому другу. Прийшовши додому, чоловік показав пляшку дружині, а та написала допис у Facebook: жінка хоч і зрозуміла, що пиво має “антирасистську” ідеологію, утім все одно була обурена. За її словами, офіціант повинен був попередити клієнтів про вид пива.
https://suspilne.media/48637-tri-kraini-zvinuvatili-rosiu-u-sprobah-vikrasti-dani-pro-vakcinu-vid-koronavirusu/