Карантин: Українці переглянули свої платіжні звички

Під час карантину українці стали частіше платити за послуги і товари онлайн.

85_programma-gosudarstvennogo-sofinansirovaniya-pensii-800×450.jpg (38.27 Kb)

Про це свідчать результати дослідження компанії EasyPay.

Як вказано в дослідженні, через карантин українцям доводиться переглядати свої традиційні платіжні звички. Так, для онлайн-оплат число транзакцій зросло в 18-ти категоріях, а для оплат через термінали – тільки в 5-ти.

У порівнянні з січнем, лютим і першою половиною березня 2020 року, в період з 16 березня по 30 квітня різко зріс оборот в категоріях «Бюджетні платежі», «Кредитні організації» і «Комунальні платежі», повідомляють аналітики.

Середній чек активніше зріс у офлайн-платежів: позитивна динаміка відзначається в 23 категоріях оплат через термінали проти 16 категорій онлайн-оплат.

Для оплат через термінали найбільше середній чек збільшився в категорії «Страхування» (на 101%). Для онлайн-оплат – в категоріях «Страхування» (на 75%), «Грошові перекази» (на 53%) і «Онлайн-купони» (40%).

У деяких категоріях середній чек зріс на тлі зниження загальної кількості транзакцій. Наприклад, в категорії «Охорона здоров’я» число онлайн-транзакцій зменшилося на 43%, але середній чек зріс з 270 грн до 379 грн.

Топ-10 категорій оплат онлайн під час карантину за оборотом:

кредитні організації (27%);
сервіс поповнення картки (26%);
мобільний зв’язок (15%);
комунальні платежі (11%);
переказ з картки на картку (11%);
інтернет (5%);
інтернет і ТВ (1%);
бюджетні платежі (1%);
кредити (банки) (1%);
адресні платежі (1%).
Що українці найчастіше оплачують через офлайн-термінали:

поповнення карток (56%);
мобільний зв’язок (18%);
кредити (банки) (8%);
ігри (7%);
комунальні платежі (7%);
кредитні організації (6%);
інтернет (4%);
інтернет і ТВ (2%);
телебачення (1%);
інші послуги (1%).

businessua.com