Вчора
26 березня
25 березня
22 березня
18 березня
17 березня
14 березня
8 березня
7 березня
6 березня
5 березня
4 березня
1 березня
28 лютого
27 лютого
25 лютого
23 лютого

За літо українці випивають майже 1 млрд літрів безалкогольних напоїв

Протягом травня-серпня 2019 року сумарне споживання безалкогольних напоїв в Україні становило 982 млн. літрів. Таким чином, сезон склав 40% від продажів у натуральному об’ємі усього минулого року. Про це повідомляють аналітики sostav, пише agronews.ua.

Протягом останніх чотирьох років ми спостерігаємо зростання грошових продажів внаслідок зростання цін, а також розширення споживання напоїв. Однак, попри позитивну динаміку, темпи обох показників сповільнилися у сезоні 2019 року”, – йдеться у повідомленні.

Канали збуту

у газованих безалкогольних напоях, мінеральній воді та соках найбільшими каналами торгівлі є гіпер-супермаркети та продуктові магазини. Разом з тим, у «високий сезон» важливість каналів традиційної торгівлі зростає (внаслідок магазинів імпульсних покупок та відкритих ринків, а також у 2019 році – продуктових магазинів).

У категорії енергетичних напоїв відбувається сезональне перетікання у канали сучасної торгівлі – гіпер-, супер- та мінімаркети. Це також відповідає загальному довгому тренду зниження важливості продуктових магазинів у цій категорії. Сезональне зростання важливості каналу гіпер-супермаркетів притаманне також категорії холодного чаю. Проте частка цього каналу скорочується на користь мінімаркетів.

Чого чекати від сезону 2020?

2020 рік став роком змін і ринок FMCG не є виключенням. Одним з проявів таких змін під час карантину в Україні та світі стало значне зростання продажів у каналі електронної торгівлі та відповідно ріст актуальності цього каналу для ряду категорій, у тому числі безалкогольних напоїв.

Також варто звернути увагу на тенденцію здорового способу життя. Згідно з дослідженням Nielsen (The Conference Board® Global Consumer Confidence Survey), серед ключових тем, які турбують українців, зазначається здоров’я. Ситуація з коронавірусом лише актуалізувала питання здоров’я та укріплення імунітету.

Сучасний споживач звертає увагу на наявність у продукції корисних елементів та відсутність шкідливих. Напої зі зниженим вмістом цукру чи без цукру, так звані «функціональні напої» (ті, що містять додаткову користь, вітаміни, мінерали) вже продемонстрували популярність серед українських споживачів та з великою ймовірністю залишатимуться актуальними у категоріях безалкогольних напоїв і надалі.

4 листопада
3 листопада