Вчора
18 квітня
16 квітня
12 квітня
11 квітня
10 квітня
9 квітня
6 квітня
5 квітня
3 квітня
2 квітня
30 березня
28 березня
27 березня
26 березня
25 березня
22 березня
18 березня

Жительки Тростянеччини стали жертвами телефонних шахраїв

Жертвами таких схем стали дві жительки Тростянеччини. В першому випадку 45-річна жінка отримала начебто з банку смс-повідомлення, в іншому потерпілій дзвонив так званий «працівник служби безпеки банку».
До Тростянецького відділення поліції звернулася за допомогою 45-річна мешканка одного з сіл Тростянецького району. Громадянка розповіла, що отримала смс-повідомлення про те, що її картку заблоковано та для відновлення доступу до рахунка потрібно зателефонувати за вказаним у повідомленні номером мобільного телефону, що вона й зробила. На дзвінок відповів чоловік, який представився співробітником служби безпеки одного з ведучих державних банків і запропонував провести кілька операцій, – мовляв, це дасть змогу розблокувати картку та уберегти гроші на банківському рахунку від несанкціонованого втручання.
Жінка на таку «пропозицію» погодилася, і, дослухаючись порад співрозмовника, повідомила йому номер самої картки та секретні коди доступу. В результаті з її рахунків зникло майже 6 500 гривень.
Подібний випадок стався з 40-річною жителькою райцентра, з тією різницею, що їй так звані «співробітники банку» зателефонували самі. Вони повідомили про необхідність сплати чергового внеску за користування кредитом, і запропонували зробити це через термінал самообслуговування. Не замислюючись, громадянка виконала всі отримані інструкції, переказавши таким чином через мобільний додаток близько 5 000 гривень. Не збентежив жінку й той факт, що гроші вона перерахувала не на свою кредитну карту, а на ту, яку вказав співрозмовник.
«Зрозумівши, що стали жертвами шахраїв, обидві громадянки звернулися за допомогою до поліції. Слідчі відкрили кримінальні провадження за ознаками ч.1 ст. 190 КК України і розпочали пошуки аферистів, – коментує ситуацію Дмитро Станішевський, начальник Тростянецького відділення поліції. – Ми вкотре застерігаємо громадян від зайвої довірливості і просимо дотримуватися елементарних правил інформаційної безпеки – це убезпечить їх від необґрунтованих фінансових втрат і зайвих переживань».
Правоохоронці радять: ніколи й ні за яких обставин не розголошуйте інформацію по своїй картці. Пам‘ятайте: навіть банківські працівники не мають знати пін-код та інші дані вашого фінансового документа. Хто б вам не телефонував, працівником якого б банку не назвався – щойно мова заходить за ваші статки, рахунки чи карту – негайно переривайте розмову. Будьте певні: ви спілкуєтесь з шахраєм. Справжні працівники банку можуть лише запросити вас до найближчої філії фінансової установи, і тільки там, тільки у вашій присутності вирішувати якісь питання. Аби дізнатися про реальний рух коштів по ваших рахунках – зверніться на «гарячу» лінію свого банку, і оператор надасть вам всю необхідну допомогу.
4 листопада
3 листопада